Veebipoe Karvakera.ee (edaspidi Karvakera.ee) omanik on Ebritt OÜ, registrikood 11328399 asukohaga Õhtu 14, Tallinn 10922.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Karvakera.ee kaupade ostmisel.

Karvakera.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Karvakera.ee veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine ja maksmine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. 

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Makseid vahendab Montonio Finance UAB.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Karvakera.ee arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome

Valides kättesaamiseks ise järele tulemise komplekteeritakse kaup 1-2 tööpäeva jooksul. Kui tellimus on valmis üleandmiseks, võetakse kliendiga ühendust SMS-i teel. Kaup väljastatakse tellimuse numbri ja tellija nime alusel. Kaubad anname üle aadressil: Õhtu 14, Tallinn. 

Meie tarnepartnerid on Itella Smartpost, Omniva ja DPD.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kõik tellimused pannakse teele 1-3 tööpäeva jooksul.

Valides kättetoimetajaks kulleri, võtab kuller Sinuga eelnevalt ühendust ja lepib kokku sobiva aja saadetise üleandmiseks.

Smartposti, DPD ja Omniva pakiautomaadi puhul edastatakse Sinu paki uksekood SMS-ga.

Kui me ei saa kaupa mingil põhjusel saata või on kauba e-poodi sisestamisel tehtud viga, võtame teiega ise ühendust, teavitades tekkinud probleemist. Puuduva kauba asemele on võimalik valida asendustoode või saada raha tagasi.

Tellimuse tühistamine

Ostjal on õigus pärast toodete tasumist ja enne toodete kohaletoimetamist tellimus tühistada, saates veebipoe aadressile info@karvakera.ee vastavasisulise kirja koos tellimuse numbri ja oma pangakonto numbriga.

Tellimuse tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Ostjal on õigus tagastada või välja vahetada kaup muu samas hinnas toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab ostja tegema Karvakera.ee-le vastavasisulise avalduse (avalduses märkida Ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto nr ja tellimuse nr) e-posti teel (info@karvakera.ee) ning tagastama Karvakera.ee-le tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada) ja rikkumata ning originaalpakendis. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga toidukaup ) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Tellimuse tühistamisel või müügilepingust taganemise korral tagastatakse raha kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest Karvakera.ee poolt. 

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema võimalusel originaal-transpordipakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise saamiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kaubaga tutvumiseks võib seda kasutada viisil, mis on vajalik veendumaks asja olemuses, omadustes ja toimimises. Tagastatav toode peab olema komplektne, st sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (infovoldikud, lahtised osad jne). Kui toode on ostetud kampaania korras – kaubale on lisatud veel mõni toode – tuleb ostjal tagastada kogu komplekt (kõik tooted).

Kliendil tuleb kanda lepingu esemena üle antud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (postikulu), kui ei saavutata teistsugust kokkulepet Karvakera.ee veebipoega.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Karvakera.ee-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata ja vigastamata pakendeid.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Karvakera.ee pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Karvakera.ee tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@karvakera.ee .

Karvakera.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Karvakera.ee veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood Karvakera.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Karvakera.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@karvakera.ee .

Kui ostja ja Karvakera.ee ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.