TASUTA TARNE ALATES 40€ TELLIMUSEST


Korduma kippuvad küsimused

Soodushinnad

Iga nädal lisame uusi tooteid ja sooduspakkumisi. Jälgi ka meie sotsiaalmeedia kontosid, kus jagame infot soodus- ja eripakkumiste kohta. Facebooki leht: https://www.facebook.com/karvakerapood/ ja instagram: https://www.instagram.com/karvakera.ee/ 

Eripakkumised saadetakse uudiskirjaga. Uudiskirja saab tellida tellimust tehes ja selle tellimine on vabatahtlik.

Kuidas on kaitstud minu isikuandmed?

Oleme Ebritt OÜ veebisaidil aadressil www.karvakera.ee võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Käesolev privaatsuspoliitika annab ülevaate meie tavade kohta, sealhulgas (a) millist teavet me kogume; (b) kuidas Karvakera.ee infot kasutab või avalikustab; (c) Teie õigustest seoses meiepoolse andmete kogumise ja kasutamisega. Karvakera.ee jätab endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitikat muuta, sellest kasutajaid informeerides. Karvakera.ee veebipoodi kasutama asudes, eeldame, et olete neid põhimõtteid lugenud ja nõustute nendega.

Kliendiandmete töötlemise tingimustega saad lähemalt tutvuda SIIN. 

Kuidas teha tellimust e-poest?

  • Vali meelepärane toode
  • Vajutades nupule „lisa ostukorvi”, läheb valitud toode automaatselt ostukorvi
  • Ostukorvi sisu näed lehekülje päises oleva ostukorvi nupu kaudu 
  • Ostukorvi vaates saad muuta toodete koguseid ja vajadusel neid nimekirjast kustutada
  • Kui sul on sooduskood, saad selle sisestada maksma minnes vastavale väljale. Pärast sooduskoodi lisamist vajuta nupule "Kinnita".
  • Kui tellimus on koos, vajuta nupule „Tellimuse vormistamine”, sisesta soovitud andmed ja vali kohaletoimetamisviis
  • Vali sobiv makseviis ja tasu tellimuse eest. Pärast makse sooritamist vajuta kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde". 

Kas ma pean olema sisse logitud, kui soovin osta e-poest?

E-poest ostmiseks ei pea olema sisse logitud. Lisa soovitud kaubad ostukorvi, vali kohaletoimetamisviis, täida nõutud andmed ning tasu ostu eest. 

Olen unustanud oma kasutajatunnuse ja parooli, kuidas toimida?

  • Vajuta "Sisene/registreeru" väljal nupule "Taasta salasõna". 
  • Kirjuta lahtrisse oma e-posti aadress ning vajuta "saada".  Sinu sisestatud e-mailile saadetakse e-kiri parooli määramiseks.
  • Seejärel ava oma e-postkastist kiri ja klõpsa parooli vahetamiseks lingil. Avaneb uus aken, kuhu saad sisestada uue parooli

Kui kiiresti jõuab kaup minuni?

Postitame alati pakid 1-2 tööpäeva jooksul. Reeglina jõuavad kõik meie tellimused kliendini 3-7 tööpäeva jooksul. Tallinna ja Harjumaa piires kullerteenusega tellides võib kaup jõuda isegi samal päeval. Kui sul on tellimusega kiire, siis kirjuta meile info@karvakera.ee ja me leiame viisi, kuidas kaup kõige kiiremini Teieni toimetada. 

Millised on Karvakera.ee veebipoe tellimuste tarneviisid ja mis on nende hinnad?

Tulen ise järgi:  tasuta.
DPD pakiautomaat:  2,90 €.
Itella SmartPost pakiautomaat:  2,99 €. 
Omniva pakiautomaat ja postkontor:  2,99 €. 
Kuller: 5,00 €

Tellimustele alates 40 € on saatekulu pakiautomaati TASUTA!

Kullerteenus alates 80€ tellimusest on TASUTA!

Soovin e-poest tellitud kaupa tagastada või ümber vahetada, kuidas toimida?

E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada ja ümber vahetada 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

Tagastatav või ümbervahetatav kaup peab olema kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada) ja rikkumata ning originaalpakendis ja siltidega. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika, hügieenitooted, toidukaubad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Tellimusest taganemiseks võta ühendust e-posti aadressil info@karvakera.ee. Lepingust taganemiseks võib kasutada taganemisavalduse tüüpvormi või esitada taganemisavaldus vabas vormis. Täpsemad tagastamistingimused leiad SIIT